Влез
Регистрирај се
10% ПОПУСТ за Вас и Вашето семејство!
Користете ги попустите и промотивните понуди за здравјето на целото Ваше семејство! Побарајте ја картичката за лојалност на Санте Лабораторија на која било од нашите локации, БЕСПЛАТНО!
Како да ја добиете картичката за лојалност ?
Картичката за лојалност може да се добие, без дополнителни трошоци за учесниците во оваа програма, на лице место во центрите за медицински анализи на Санте Лабораторија, само по комплетирање и потпишувањето на формуларот за регистрација. Картичката ќе се издава само после пополнување на сите задолжителни полиња од формуларот за регистрација читливо и со печатени букви. читливо и со печатени букви. Во спротивно, формуларот за регистрација не е валиден, и следствено, картичката за лојалност нема да биде издадена. Картичката за лојалност е единствена, неноминална и пренослива
Кои се бенефициите од картичката за лојалност на Санте Лабораторија?
Попуст од 10% на секоја направена анализа во центрите за медицински анализи на Санте Лабораторија, со исклучок на следните услуги:
лабораториски медицински услуги извршени под компензирани или слободни режими (врз основа на упатување);
услуги каде што комерцијалните услови не дозволуваат бенефиции/попусти;
Можноста за приклучување кон постоечки или идни програми за лојалност.
Можност за учество во специјални промоции и натпревари исклучиво за лојални пациенти.
Специјални попусти кои се доделуваат врз основа на картичка за лојалност за време на кампањите организирани од Санте Лабораторија, како и посебни попусти и други бенефиции во рамките на партнерската мрежа Clinica Sante, во зависност од партнерствата воспоставени со нив.
ОФИЦИЈАЛНА РЕГУЛАТИВА НА CLINICA SANTE Картичка за лојалност
Оваа програма за лојалност е организирана и спроведена од страна на Организаторот, CLINICA SANTE S.R.L., со седиште во Buzau, Str. Ion Baiesu, Bl. C3, Приземје, регистриран во Трговскиот регистар под бр. J10/274/1999, Unique fiscal registration code 11963146, bank account RO85RZBR0000060018915609, во Банка “Raiffeisen”, филијала Buzau, телефон 0238/711.044, застапувано од Администратор/генерален директор – Ene Gabriel-Ionel ( во понатамошниот текст “Организатор” или “Clinica Sante”).
Учесниците се обврзани да ги почитуваат условите на официјалните регулативи на Програмата за лојалност (понатаму наречени “Официјални регулативи”), како што е споменато подолу.
Член1. Услови за учество
Секој поединец на возраст од најмалку 18 години може да добие картичка за лојалност на Санте Лабораторија, со што ќе стане член на програмата за лојалност.
Член 2. Добивање на картичка за лојалност на Санте Лабораторија
Картичката за лојалност може да се добие, без трошоци за учесниците во оваа програма, на лице место во лабораториските аналитички центри на Санте Лабораторија, кои се предмет на достапност, само по пополнување и потпишувањето на формуларот за регистрација. Картичката ќе биде издадена само по пополнување на сите задолжителни полиња од формуларот за регистрација со читливи и печатни букви; во спротивно, регистрацискиот формулар не е валиден, а следствено, картичката за лојалност нема да биде издадена. Картичката за лојалност е уникатна, неноминална и пренослива.
Член 3. Бенефиции
Картичката за лојалност ” Санте Лабораторија ” ги нуди следните бенефиции :
Попуст до 10% доделен на лице место за секоја трансакција направена во лабораториските аналитички центри на Санте Лабораторија, исклучувајќи ги трансакциите за следниве услуги : лабораториски медицински услуги извршени под компензирани или слободни режими (врз основа на упатување); услуги каде што комерцијалните услови не дозволуваат бенефиции/попусти.Попустот до 10% не може да се комбинира со други попусти, промоции и/или бенефиции.
Можност да се приклучат на постоечките или идните програми за лојалност имплементирани од страна на Организаторот; Можност за учество во специјални промоции и натпревари исклучиво за лојални пациенти; Специјални попусти кои се доделуваат врз основа на картички за лојалност за време на кампањите организирани од Санте Лабораторија, како и посебни попусти и други бенефиции
во рамките на партнерската мрежа на Clinica Sante, во зависност од партнерствата воспоставени со нив. Во случај сопственикот на картичката да се одлучи за промоција организирана во рамките на центрите за анализа на Санте Лабораторија или за посебно намалување на цените што ги нуди Санте Лабораторија, тој ќе има корист само од таа специфична промоција или намалување; Попуст до 10% доделен на лице место за секоја трансакција направена во центрите на Санте Лабораторија нема да се применува во овој случај.
Овие попусти не се акумулираат со други попусти или бенефиции од картичката за лојалност на Санте Лабораторија. Санте Лабораторија го задржува правото еднострано да го измени периодот на валидност, условите и/или сите компоненти на оваа кампања, при што измените се објавуваат на www.clinica-sante.mk
Член 4. Доделување бенефиции
4.1. Бенефициите споменати во членот 3, точка 1 се доделуваат на лице место за секоја трансакција направена во лабораториските центри за анализа на Санте Лабораторија, со исклучок на споменатите услуги, и се рефлектира со намалување на плаќањето на пациентот за купените услуги, без разлика на начинот на плаќање ( готовина или картичка). Попустите не се акумулираат со други попусти. Дополнително, попустите на повеќе сопственици на лојални картички не можат да се акумулираат.
Член 5. Употреба на картичка
За да се добијат бенефициите поврзани со Програмата за лојалност, како што е споменато во овие Регулативи, пациентот мора да го информира персоналот на Санте Лабораторија дека тие се сопственик на картичката за лојалност и да ја презентираат пред да заврши трансакцијата за да може да се скенира картичката преку читачот на бар-кодови. Дополнително, пациентите мора да ја презентираат картичката за лојалност на Санте Лабораторија, по барање за било која услуга понудена од партнерите на Санте Лабораторија во рамките на програмата за лојалност и, по барање да ги дадат единствените податоци за идентификација поврзани со картичката за лојалност за да го валидираат нивниот идентитет.
Скенирањето на бар-кодот и препознавањето на кодот на пациентот автоматски им дава право на соодветниот попуст и бенефиции. Сопственикот на картичката кој ја нема својата картичка во моментот на купување не може да ги искористи споменатите предности. Картичката за лојалност може да се користи од страна на сопственикот за добивање на бенефициите споменати во официјалните прописи за неограничен број трансакции извршени во текот на календарскиот месец.
Член 6. Губење, кражба или уништување на картичката
Во случај картичката за лојалност да биде изгубена, украдена или уништена, Ве молиме да го соопштите ова во најблискиот центар и да побарате издавање на нова картичка. При издавање на
нова картичка, ќе треба повторно да го комплетирате формуларот за картичка. За време на периодот на замена на картичката, не е можно да се доделат попусти и други бенефиции поврзани со картичката. Фалсификувањето на Картичката за лојалност е казниво според важечките закони.
Член 7. Времетраење на Програмата за лојалност
Програмата за лојалност е лансирана на 1 мај 2017 година и има неопределено времетраење. Организаторот може да одлучи во секое време да ја прекине или измени Програмата за лојалност. Известување во врска со прекинот на Програмата ќе се извршува најмалку 15 дена пред датумот на прекинување на програмата во сите центри на Санте Лабораторија, на www.clinica-sante.mk, како и до сите програмски партнери.
Член 8. Валидност на Картичката
Санте Лабораторија го задржува правото да ги поништи картичките за лојалност кои воопшто не се користат 36 последователни календарски месеци или оние картички кои биле користени спротивно на одредбите на овие Регулативи или законски одредби.
Член 9. Измени на Официјалните Регулативи
Санте Лабораторија гозадржува правото да ги измени или промени овие регулативи и се обврзува да ги објави ваквите измени преку веб-страницата www.clinica-sante.mk пред да ги спроведе.
Член 10. Сервис за односи со клиенти
За секоја информација поврзана со добивање, користење или обновување на Лојалната картичка на Санте Лабораторија, ве молиме пишете ни на е-маил office@clinica-sante.mk или јавете се во било кој аналитички центар на Санте Лабораторија
Член 11. Информации за учесниците според Регулативата (ЕУ) 679/2016
Овие Официјални регулативи се слободно достапни за секое заинтересирано лице или орган и можат да се консултираат во центрите на Санте Лабораторија, на веб-страницата www.clinica-sante.mk, или да бидат побарани по електронска пошта на office@clinica-sante.mk.
Учеството во Програмата за лојалност подразбира задолжително почитување на одредбите на овие Официјални регулативи. Санте Лабораторија, како оператор на лични податоци, ги обработува личните податоци обезбедени со комплетирање на формуларот за картичка за лојалност исклучиво за цели за маркетинг, рекламирање и публицитет, преку еден или повеќе комуникациски канали за кои учесникот изречно се согласил во формуларот.
Со учество во Програмата за лојалност, учесниците се согласуваат Организаторот да собира, снима, организира, складира, извлекува, консултира, користи или обработува лични податоци внесени во формуларот за картичка лојалност за целите за кои учесникот се согласил, во текот на периодот на важност на картичката за лојалност.
Организаторот се обврзува да се придржува до законската регулатива во однос на заштитата на личните податоци, да ја одржува доверливоста на личните податоци на учесниците и да ги користи во согласност со овие Официјални регулативи и важечката легислатива. Според Регулативата (ЕУ) 679/2016 (понатаму позната како GDPR), учесниците ги имаат следните права дефинирани со членовите 12-22 и 34 од GDPR: право на информации и пристап до податоци, право на исправка, ажурирање и бришење, право на ограничување на обработката, право на преносливост на податоци, право на приговор и да не подлежи на индивидуално автоматизирана одлука или профилирање, право да бидат информирани во случај на повреда на безбедност на нивните лични податоци, како и право на решавање на правдата пред надлежните органи (www.dataprotection.mk).
Способноста на учесникот да ги оствари своите права може да биде легитимно ограничена и информирана кога Организаторот ги обработува податоците на учесникот врз основа на законска обврска, во интерес на одбрана на нивните права, или како резултат на примена на членот 23 од GDPR.
Така, по писменото барање на учесникот, со датум и потпишано, адресирано до Санте Лабораторија на е-маил dpo@clinica-sante.mk или на адреса на седиштето, споменато во преамбулата на Официјалните Регулативи, Организаторот се обврзува : а) да потврди на
барателот, дали личните податоци на барателот се обработуваат бесплатно во рок од 1 месец од приемот на молбата, доколку барањата не се неосновани или претерани; б) да ги поправи, ажурира, избрише итн., податоците чија обработка не е во согласност со одредбите на GDPR; и/или (в) да престанат да ги обработуваат личните податоци на барателот.
Доколку крајниот рок не може да се испочитува, Организаторот ќе го информира учесникот за новиот краен рок, кој не може да надмине 3 месеци од датумот на примање на барањето. Дополнително, ако барањето е прекумерно или неосновано, Организаторот ќе го информира учесникот за висината на надоместокот кој ги претставува административните трошоци и/или трошоците потребни за спроведување на бараната мерка.
Во горенаведените услови, учесниците, исто така, можат да побараат трансформација на нивните податоци во анонимни податоци доколку нивната обработка не е во согласност со законот, имајќи право на приговор во било кое време, од легитимни и оправдани причини поврзани со нивната конкретна ситуација, податоците кои се однесуваат на нив да бидат обработени, освен кога постојат законски одредби за спротивното. Дополнително, учесниците имаат право да се спротивстават во секое време, бесплатно и без оправдување, податоците што се однесуваат за нив да бидат обработени за цели на директен маркетинг или да бидат откриени на трети лица за такви цели. Во поднесеното барање, учесниците можат да наведат доколку сакаат информациите да бидат доставени на одредена адреса,
која може да биде е-маил адреса или преку сервис за кореспонденција кој обезбедува испораката да биде извршена само до нив.
Член 12. Спорови
Сите спорови помеѓу Организаторот и учесниците во Програмата за лојалност на Санте Лабораторија ќе бидат решени спогодбено или, ако ова не е можно, споровите ќе бидат решени од страна на надлежни судски органи во Скопје.
Санте Лабораторија Генерален менаџер /администратор Ене Габриел-Јонел